Wat moet ik doen als de leerling niet meer weet hoe hij/zij moet inloggen?
De leerling klikt bij het inloggen op ‘Inloggegevens vergeten?’. Vervolgens voert hij/zij het e-mailadres of 06-nummer in en volgt de instructies. Weet de leerling niet meer welk e-mailadres of 06-nummer hij/zij gebruikt heeft? Dit kunt u terugvinden in het leerlingvolgsysteem. Daarbij kan je als beheerder/coach zowel het e-mailadres als het wachtwoord van de leerling wijzigen via het Qompas leerlingvolgsysteem.
Hoe moeten leerlingen die van school zijn gewisseld inloggen?
Leerlingen die al met Qompas hebben gewerkt op hun vorige school, gaan verder met het bestaande Qompas account. Zo gaan er geen eerdere gegevens verloren. Zij maken dus géén nieuw Qompas account aan. Als de leerling de eerdere gegevens van het bestaande account nog weet, dan kan hij/zij hiermee inloggen. Na het inloggen kan de leerling, als gewenst, via de knop ''Bewerk je gegevens'' een nieuw e-mailadres aan het account toevoegen. Door het wijzigen van de klascode, is de leerling gekoppeld aan de nieuwe school. Mocht de leerling niet meer kunnen inloggen omdat hij/zij het wachtwoord niet meer weet en niet meer bij het vorige school e-mailadres kan, neem dan contact op met de Qompas Helpdesk. Wij kunnen dan, nadat wij een controle van de juiste accountgegevens hebben gedaan en toestemming hebben van de school en de leerling, het nieuwe school e-mailadres aan het bestaande account toevoegen. De leerling kan dan weer inloggen en/of met dit nieuwe e-mailadres zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.
Niet gevonden wat je zocht? Neem contact met ons op via:
Bellen mag altijd! Onze helpdesk staat elke werkdag voor je klaar van 08:30u tot 17:00u. Bel ons op:
Per e-mail of WhatsApp zijn wij ook bereikbaar. Binnen onze openingstijden ontvang je zo snel mogelijk een antwoord!